dagen har sprungit iväg ...

... Men hittills har vi hunnir ganska mycket.




Lillan tog sig en powernap.
På ungefär 30 min , de va allt hon behövde och
tyckte räckte för henne i denna värmen .
sen fick hon en liten potion potatis och morot blandat och
det va toppen tyckte hon , gapade och hade sig hela tiden.
Så hon tyckte nog de va dundergott :)

Vi föräldrar har hunnit.
Massa saker vi med , vilat lite grann , ätit frukost och
plockat iordning lite och packat väskan.
För vi skulle u och fiska lite men inget napp.
Va noh lite för varmt tror jag. Så nu ska vi börja på maten
som idag blir korvstroganoff och potatis / makaroner , mmm :D.

Sen ska sambon och jag ut och fiska småskit för han ska ut och
pilka torsk senare ikväll , hoppas han får en ordentilig firre
så vi kan äta den och gäddan imorgon med massa citron och mumsiga saker.

Nee , nu ska jag ut och fortsätta med maten , hörs senare.

 

                                                                                       SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0