Blir tid att stänga av och krypa ner ...

... För nu jäklar ÅSKAR & BLIXTRA de som tusan.



Har inte haft ork och tid att skriva bloggen i denna värmen,
vill ju ta vara på vädret så mycket som möjligt.

Det har inte hänt dundermycket faktiskt, legat vid stranden
och päst och badat och bara myst med min familj.
Hittat på roliga saker som man behöver istället för att sitta inne.

Kalas har vi hunnit med också och tripp till Diö i Småland.
Men nu ska faktiskt jag stänga ner datorn för här e ett jävla oväder
på ingång , hatar verklgen de. Så ska krypa ner under täcket och gosa in mig
i kuddarna och försöka somna , hoppas , hoppas.

Ska titta klart på Tv4 filmen Ghost i alla fall , underbart bra och spännande.
Men ha alla en underbar kväll så slänger jag nog in ett inlägg imorgon.
NattNatti.



Underbart bra film , ♥

 



usch , fy och blä.
Tar hunden som är lika rädd som jag och beger oss till sängen snart
och gosa lite extra en kväll som denna :D

                                                                                     SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0