Avslutade denna kväll med ....

... Massa röda jordubbar med mjölk.



Mmm , så gotti gott. Kunde inte låta bli dom i kylen .
Dom kan ju faktiskt bli förgammla så jag smällde till på dom ikväll.
Så nu har man lite i magen innan man nu ska inta sägen för lite
sovande tills imorgon. Sambon snarkar i soffan så få ta och väcka han nu.
Och lillan fick jag med väcka innan för att lägga henne i sängen så där
somnade hon om sen vid ungefär 22 tiden.

Se när min lilla prinsessa vaknar imorgon.
Nee nu tackar jag för ikväll så skrivs de mer imorgon, roligt med
så många läsare , hoppas ni kommentera någon gång ibland
så jag vet vilka som läser. Hade varit intressant att veta.

Så jag tycker ni kan kommentera lite till mig nu , lovar att
svara på alla frågor , eller om det är något annat nu undrar över. ^^

 

NattiNatti och sov gott.

                                                                           SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0