vill bara tacka alla underbara ...

... Människor som läser min blogg.



Hoppas ni gillar den ?
Har sett nu dom senaste dagarna att statistik och sidovining har
höjts med ganska mycket , och det e ju alltid roligt.

WOW , säger jag bara. Hade varit roligt om ni ville lämna ett
litet spår så jag vet vilka som läser den , och kanske hitta några
nya bloggar att läsa och följa på dagarna.

Och vill ni får ni jättegärna skriva om något ni vill jag ska skriva om
visa bilder på eller jaaa , va ni vill veta av mig. Är inte den som är den.
Kan skriva om allt mellan himmel och jord.

Sååå , imorgon vill jag ha jättemånga komentarer som jag kan läsa
och svara på. Och vill läsa massa nya bloggar.

Massa stora röda ♥ till er.

                                                     SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Emmie

hejsvej. Emmie Magnesjö här. Jag tycker det är kul att läsa din blogg och se hur du/ni har det:)



kram kram

:)

2010-08-09 @ 23:28:15
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Postat av: Moster Annika

Hej Ida! Jag beundrar dig att du orkar vara inne och skriva varje dag, hade jag aldrig pallat trots att jag sitter mycket vid datorn. Vill du ge Lova en kram ifrån mig på hennes 4-månadersdag. Ha det så bra och sköt om er. Kramis

2010-08-10 @ 09:44:02
Postat av: Sandra

Och jag läser såklart =)

2010-08-11 @ 14:11:05
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0