varmt bad och massa kvällsmys ...

... Hade jag och lillan nu innan bedtime.


Det va så varmt och mysigt att ta ett bad med lillan nu ikväll
nu när vädret är som de e , trisst , kallt och ryggigt.
Inget passa bättre att bada med lillan då.

Hon va ganska trött lillfisan hon somnade till och med på
skötbordet när jag skulle torka och smöja in henne , och då
anser jag att man är ganska trött faktiskt.

Fick i sig nästan en hel flaska innan bappen åkte in och snutten
över huvudet och så somnade man pang.
Jag har precis ätit chicken nuggets dom som blev över till från middagen idag.
Har doppat dom i vitlöksås , mmm gottigott.

Håller på att fixa alla bilder som kommer om en liten stund.



                                                  SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0