Varit och hämtat köksbordet ...

... Idag och det är redan ute i hustet.




Aaa , vad jag längtar att få flytta ut där och bara gå och pula
lite smått i trädgården och bara njuta av den fina naturen.

Ja som sagt så hämtade vi vårt köksbord idag och det va verkligen ett
bra kap vi gjorde där på EM möbler i Olofström.
Som sagt har vi velat ha ett stort köksbord med 6 stolar.

Det har kostat mellan 6-7 tusen ungefär och det e ju lite mycket
tyckte vi för ett bord , så vi traskade ner till fyndet och HITTADE ett
underbart vackert bord med 6 stolar. TACK.


Lillan har varit lite seg idag , tagot många powernaps minsann
och det va lite jobbigt. Man har inte hunnit med mycket idag som man velat.

Men hon har ätit bra och den goda purée med slank ner och nu är hon nöjd.
Nu vaknade hon precis och sitter i pappas knä och titta när jag skriver på
datorn , det är ju himla roligt och intressant.

Och idag kom kläderna jag vann på FB , weii va super snygga.
Så både jag och Lillan blev underbart nöjda.

Mamma har idag känt sig lite hängig och slå , huvudet sprängs
snart och allt e bara helt fuckt up enligt mig.
Men men sånna dagar måste man med ha när man är trött på allt
och inte orkar göra ett skit. Allt här i lägenheten ser ut som ett
bombnedslag , men det får de göra ett tag till tills man har fått ny
energi i kroppen och i huvudet såklart.




                                                                    SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0