Vad änna in i ...

... Har hänt med mitt lår ?



Pappa va här en runda idag och de stack till på mitt lår
innan han kom , tänkte inte mer på det .
Sen började de klia som tusan och göra riktigt ont så jag
drog ner byxan och jag ser att jag blivit biten av något.

SHIT , ja vet att jag är ganska överkänsligt mot djurbett och så
men jag fick en chock när jag kollade , och det har fortfarande inte
gått om. Undra va de kan vara för djur som bitigt mig ??

KOLLA IN BETTET !!

 

              

Jaa , man kan ju undra va de e för skit som nafstat på mitt lår , hoppas de försvinner
i allafall , men får slänga i mig en tablett och smörja med min special salva
så får vi hoppas de lägger sig ikväll. Nu blir det lite mys i sängen med Lillan.

                                                                                            SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: jenna

Jävlar! vad tusan kan det vara som ger dig så stora bölder?! Mysko, (kanske det där spöket ni har som bet dig ;p)

2010-08-18 @ 16:58:09
URL: http://magnesjo.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Ser ut som bronsbett. Du vet den där stora äckliga flugan som brukar finnas runt hästhagar(men även på andra ställen) gör bajsont när de bits iaf. och efteråt. Så brukar de alltid se ut på mig efter bronsar iaf! ;)

2010-08-18 @ 18:39:45
Postat av: Sandra

Jäklar! Men såna stora märken får Palle av vanliga myggbett också, han är rätt känslig. Så kan ju vara bara ett sånt. Annars kan de va spindelbett, de blir rätt stora. :S

Hoppas det inte är ngt farligt.



puss

2010-08-18 @ 18:57:26
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0