Underbara dottern ...

... Va ju självklart med i huset.



Lillan är nu nattad , hon va riktigt trött snuttan vår.
Har knappt sovit något idag.
Lite på förmiddagen typ 40 min , sen i sängen ca 30 min
medans vi kollade klart på en film. Sen va hon vaken hela tiden
i huset och somnade typ 15 min i bilen sen klarvaken.

Så jag kan förstå att hon är en tröttis nu.
Hoppas hon nanna gotti gott hela natten.

 



Nu ska jag med inta min säng och titta på den nya filmen Grown ups
Hoppas den är lika bra som den varit på reklamen :)
Så kommer jag nog få ett gått skratt ikväll.

Ha en underbar kväll alla så höres vi imorgon.


                                                                     SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0