Tidsfördriv ...

... Nu när lillan sover och sambon inte är hemma.



Lite snabbfakta om mig .

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Är du singel: Nej , har en underbar sambo.
Humör just nu: Ganska bra .
Brukar du berätta vad du tänker på: Ibland , ibland inte.
Favoritgodis: Massa sura saker och hårda karameller.
Är det nåt du absolut inte äter: Ja ärtsoppa, bruna bönor.
Kläder just nu: Mysbyxor och ett linne.
Är det lätt att vara glad när man är olycklig: Nej , verkligen inte.
Musik just nu: Ingen alls , Tvns ljud bara.
Vad sa du senast: "Måste du verkligen de"
Sommarplaner: Sommaren är ju snart slut, men härnäst är det dopet.
Är du lycklig: Jag ska väl inte klaga
Senaste smset du fick: Av sambon.
Senaste sms du skickade: till sambon.
Saft eller alkohol: både och :D
Mig själv med tre ord: Snäll , ung mamma , vacker.
Hur många kuddar sover du med: 2 kuddar
Favoritväder: Soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sambon, dottern och djuren
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Mer nattmänniska
Sparare eller slösare: just nu sparare.
Bästa film: skräck,kriminalare,thriller.
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Klart
Älskar du henne/honom fortfarande: verkligen inte.
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: Ja det gör jag.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Varför skulle de inte?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 st i alla fall.
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: Ja
Har du någon piercing: inte längre , åkte när jag väntade lillan.
Har du någon tatuering: Ja , har 4 st.
Snarkar du? Ibland
Stjärntecken? Vattuman
Är du som ditt stjärntecken beskriver: Ibland stämmer det ganska bra.
Rädd för insekter? Vissa...
Största svaghet: För snäll
Det här är jag bra på? Djur, sådär fotografering mm
Bästa bok? Verklighetsbaserade.
Vad beställer du på krogen? Coola och goda drinkar
Vilka hårfärger har du haft? Mörkblont, slingor, brunett, svart.
Skriver du dagbok? Neee.
Stökigt eller välstädat? Helst städat.
Gungar du på stolen? nja , de är inte ofta.
Skulle du någonsin hoppa bungy-jump? nej h
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Är du rädd för blod? Jaa , inget roligt.
Saltar du på maten? Då de behövs
Gillar du att sjunga? När ingen hör
Anser du att du är stark? Ja ibland så.
Brukar du sola? när solen väl lyser så.
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten ur ett glas upp och ner :)
Kaffe, te eller inget? Kaffe

Jaa , nu kanske nu känner mig lite bättre , inte vet jag :)
        
                                                                           SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0