Tiden bara springer iväg ...

... Och snart ska man möta pappa.

På stan för att inskaffa den fina kameran som vi ska ha.
Så nu kan vi börja ta bilder fina bilder och såklart bättre
kvalitet. Så de ska vi snart göra mötas kl 12  skulle vi.

Så nu blir det kaffe och slapp i soffan tänkte jag.
Och har precis pratat med underbara Sandra och allt va bra.
Såå nee gott folk , hörs senare.

Weei , snart tillhör den MIG :) och nu ska det fotas som bara den.

                                                                                   SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

sv; Ja det gör jag, men tar en slant för det :)

2010-08-27 @ 10:44:55
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0