tar nu mitt tunga huvud ...

... Och beger mig till huvudkudden.



Har precis tagit en pronaxen och hoppas denna
evika huvudvärken ska försvinna tills imorgon.
Vet inte hur den har kommit till just mitt huvud jag behöver
verkligen inte den nu , jag som ha så mycket att göra och
fixa och trixa. Men men , är väl utmattad antagligen.

Och det känns som om jag ska få feber med , är dundervarm.
Så kanske man ska in och kolla tempen och se va den visar.

Så nu säger jag nattinatti och hoppas på en underbar natt.


                                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Krya på dig vännen,inte kul att vara dålig,ta hjälp av Dennis han kan väl hjälpa till så du får vila,kram på dig

2010-08-04 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0