solen skiner minsann idag ...

... och man blåser inte iväg .



Lillan har sovit bra inatt , men igår när vi skulle titta på film
så vaknade hon bara pang och gall skrek , usch hemskt.
Men tog upp henne och tröstade henne mot bröstet , helt underbart.
Hon somnade efter sisådär 15 min , naw tyckte så synd om henne.

Barn kan faktiskt drömma , så de så.
Hon sov till halv 6 idag på morgornen och sen tog jag upp henne och
la henne brevid mig gav henne lite mat sen somnade vi om.
Och vaknade nu halv 9 , jaa underbart med sovmorgon.

Så nu blir det lite banan gröt till lillan och kaffe till mig .
Så nu e det en ny dag med nya möjligheter , weii.

                                                                                 SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0