planerat och fixat inför dopet ...

... Jaa nu är snart allt klart.



Har idag fixat de sista inför dopet imorgon för lillan.
Har flyttat bord , stolar och dukat så fint.
Mamma min har gjort smörgåstårtor och jag tårtor
blir nog hur bra som helst , ska bara slänga på grädden imorgon
och skriva och lägga på strössel och massa gott.

Blir nog hur bra som helst tror jag.

Nu blir det att ladda kameran till max så man kan ta många fina bilder
imorgon och så ska jag sen göra en minnespärm till lillfisan.
Nu blir det bara lite slappe framför Tvn med samon.

Lillan hon är nu nattad för natten , så hon är pigg och gla tills imorgon.
På hennes stora fina dag :)

                                                                SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0