och vinnaren den är ....

... Ida Therésia Elisabeth.


JAG VANN !
Hehe , det trodde jag aldrig att jag skulle göra
Shit vad förvånad jag blev när jag fick mejlet på FB.
Så hon skulle skicka paketet imorgon.

Så det kommer nog nu de närmaste dagarna skulle jag tro.
Herregud , har aldrig vunnit något sådanthär. Weii.



Så detta ska lillan hon ha på sig någon dag när dom kommer hem
i brevlådan till oss , weeii kan fortfarande inta fatta :D weii.



Lillan.
Hon sover så gott så från 1 timme tilbaka.
Vi tog oss en varm och härlig dusch tillsammans
innan de va dax för lite mat i magen för lillfisan.

Sen somnade hon så gott så.

Nu ska mamman med hoppa i sängen och försöka sova
underbart inatt. Och de hoppas jag att ja klara med :D
För imorgon väntas ävetyr i Skåne län och det ska bli så
himla roligt så. Så då får man minsann vara pigg och gla.

NattiNatti !

                                                                                           SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilka fina=) Grattis till vinsten:P

2010-08-02 @ 23:32:54
URL: http://storyfsassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0