Nu har dagens inköp ...

... hamnat hemma hos mig.




Det blev den kameran vi kollade in i bladet , på expert.
Men såklart när man är där och har kollat in den där saken
så ska alltid försäljaren försöka sälja på något mycket bättre.
Men jag GAV mig inte , det va ju denna jag hade kollat in ju och
denna skulle de ju bli och det blev de.

Så nu har jag och pappa suttit och fixat alla inställningar på kameran och
fixat och trixat. Har till och med blivit några bilder.
Och shit säger jag vilken skillnad på kamera helt otroligt.
Ja jag kan ju inte vara annan än nöjd och lycklig.
Batteriet ligger på laddning sen blir det en tripp ut och fota lite
och lära mig lite mer , såå vänner.
          
Den fick jag ju såklart i köpet , men fick massa annat med tex.
- 2 st minneskort på 4 kb var.
- Laddare.
- Sladd till datorn.
- Sladd till Tvn.
- 2 st olika remmar.
- Skivor.
- Väska.
- 2 fina böcker om fotografiering.
- 3 st kort på framkallning , 30 st på varje. Alltså 90 st.
- 3 st 50 % på framkallning av stora bilder.
- 3 st 30 % på fotokalender.

Jaaa , de va en heldel jag fick med mig hem minsann men är överlycklig
att jag äntligen fått en bra kamera som tar bra bilder.

                                                                               SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0