Nu är middagen avslutad ...

... För både lillan och oss.




Idag åt lillan potatis / morots pureé till middag + äppelmos
till efter rätt och det tyckte hon va namnam.
Hon har hunnit sova middag 2 gånger.

Så mamma och pappa med hann äta sin måltid idag som bestod av
tonfisk sallad och hemma gjorda vitlöksbröd. Mmm , gottgott.
Sen efter middagsluren tog jag fram fingerfärgen och skulle göra tavlorna
med lillan , men det gick ju åt pipsvängen :)
Lillan ville absolut inte som jag ville men vi fick i alla fall 1 hand och 1 fot
på ena tavlan sen den andra så bara kladdade hon på.

Men det är väl de som kallas kost väl ?
Dom blev så fina så. Bilder kommer längre ner.
Nu har lillan ätit gröt och äppelmos till kvällningen så nu e de bara
vällingen sen e det nattinatti för natten.
Hon sitter här brevid mig nu och gäspa och prata med mig ...




Lillans extrama fina tavla , första tavlan hon gjort. Men fler blir det. ♥



Och här är lillans extremt fina fot och hand. Va inte en lätt uppgift detta. ♥

Neee , nu ska jag ut och fortsätta att fixa lillans pureér dom börja
ta slut nu så nu ska jag fylla upp lagret lite.

                                                                                           SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0