nu är listan fixad ...

.. Inte något alls kvar , weii.





Så nu är det ju bara att sryka allt , så känner man sig duktig.

→Dammsuga.
Svabba golven.
Toalett.
Köket.
Sovrummet.

Ränsa Lillans gaderob.
Ränsa min Gaderob.

→Framkalla kort på Lillfisan.
→Kolla vad hon behöver i klädväg.
→Ut till huset och kolla läget.
→Se om vi kan hitta svamp.

Sådär JA , äntligen färdig , trodde inte jag skulle hinna allt på förmiddagen
men visst jag man de , jaja och ingen svamp blev det idag heller :/
Usch vädret va ju inte de roligaste heller .
Orkade knappt gå i regnet heller , men hoppas på lite bättre väder imorgon
då kanske man kan ta en tripp ut i skogen igen.

Men vi va ganska fula både jag och sambon min.
Vi båda blev så himla sugna på kantarellmackor innan vi skulle ut och hitta svamp
men nu när vi inte inte några så KÖPTE vi lite grann iställen :D.
Ibland får man minsann de :) hehe.

CIGGIS TAJM !

                                            SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0