nehe gott folk ...

... Jhon Blund har nu kommit till mig.

Så jag tackar för mig ikväll , nu ska jag inta min UNDERBARA säng.
Och sova så gott så tänkte jag , har en dag att se fram emot.
Imorgon ska vi nämligen ut till huset och fixa massa tex.

- tvätta runt om alla fönster.
- tvätta alla element.
- tvätta alla skåpsluckor.
- tvätta alla dörrar.

Så vi har lite och göra imorgon minsann på för / eftermiddagen.
Och så kommer min moster på förmiddagen på kaffe.
Ska hämta lite saker hon stickat till Lillan och visa upp.
Såå nu är jag ganska trött , och kommer nog bli tröttare imorgon.

Så därför blir detta nu de sista inlägget för ikväll.
Tänkte jag skulle ta lite foton imorogn på huset och lägga upp.


                                                           SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0