Nehe gott folk , kankse dax att avsluta ..

... För kvällen imorgon är det en ny dag.



Lillan sover sen en halvtimme tillbaka ungefär. Hon kunde minsann
inte somna utan mys och pussar från mamma.
Men nu sussar hon så sött och gott så.

Nu har mamma Ida tittat klart på sitt program på 3:an i alla fall.
Så nu väntar sängen på mig , så jag orkar med morgondagen
med ett leende på läpparna.

Så nu lyfter jag hatten och tackar för idag / ikväll.

                                                              SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Sov sött lilla du,ska krypa till sängs med nu,imorgon en tripp till Jönköping med min syster,sedan jobb i 3 nätter barnvakt lördag å söndag kul,kramen på er alla

2010-08-09 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0