nehe gott folk ...

... Sambon har tittat klart på sitt Tv program.


Så nu minsann väntar sägen han skulle bara kolla filmen och sen
gå en sista runda med vovven sen ska vi gotta ner oss
och titta på film och sova gott inatt :)

Satt innan med mina favvo bilder som jag tagit på lillan med kameran.
Och bara fixade lite och så , men blev nöjd och bilderna är underbara.
Tänkta jag skulle framkalla dom i lite större storlekar och ha sen ute i
huset , tror de kommer bli skit snygg faktiskt. Ska bara hitta 3 fina ramar.

VARSÅGODA !




 Jag blev i alla fall dundernöjd med bilderna , mitt älskade lilla underverk.
Hon är verkligen mitt allt och kommer alltid att vara , de finaste som finns.

Nehe .... Innan man somnar blir det väl en Ciggis med , så ha en trevlig kväll.
Så hörs vi imorgon när vi har vaknat och landat.

                                                                                                SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jätte vackra bilder du har tagit på din lilla dotter.. Superfina verkligen.. =)

2010-08-31 @ 23:11:10
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

Nu är Dagens blogg utsedd, kika in och kolla om det vart du? Om inte så kommer en ny chans i morgon, bättre lycka då kanske :) Tack för att du deltog!

2010-08-31 @ 23:30:37
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0