när man slog upp sina blå idag ...

... Så vad e det jag ser JO , SOLEN !



Lillan och jag tog en enormt lång sovmorgon idag ,
ända till halv 11. Så nu är både hon och jag pigga
och glada , speciellt när solen skiner på oss.

Jag och sambon har tagit ner alla lillans saker i hennes rum.
I och med hon inte är där så ofta , och nu när vi får hem soffan
och sängen så har vi någonstans att ställa de.
Sen blir det ju loppis i Ronneby snart igen , så man får minsann
passa på att ränsa ut ordentligt.

Pappa / Morfar va på besök idag på förmiddagen efter hans jobb.
Mycket trevligt med kaffe och god kaka.
Kollade runt lite nu när vi ska flytta hur vi kan lösa saker och ting
på bästa sätt , och de blir bra :)

Nu på schemat står BVC kl. 15,00 sen till City Cross för bananlådor
eller höra om dom har sen handla lite sen hem och börja på maten.
Såå nu vaknade den lilla så nu är det lite tid med henne innan färden.

Hörs senare , pussipuss.



                                                                               SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0