Min vardag ...

... Såhär ser ungefär en heldag ut för mig.



Vaknar av att lillan vill upp.
Stiger upp .
Sätter på Tvn och lägger lillan på golvet.
Sätter på kaffe och gör mat till lillan.
Byter blöja på lillan innan matdax.
Mata henne tills hon inte vill ha mer och lägger henne på golvet.
Ta en kopp kaffe och en ciggis.
Plocka undan köket.
Leker och myser med lillan.
Mata henne lite till.
Byter blöja på henne.
Försöker somna henne , lägger henne i sängen.
Hinner äta lite frukost dricka kaffe och en cigg.
Ta tag i tvätten , antingen hänga upp eller slänga in en maskin.
Sätter mig vid datorn , kolla FB och Bloggen.
Lillan vaknar.
Byter blöjan och gör lite gröt.
Mata henne och leker lite.
Sätter henne i gåstolen och försöker hinna dammsuga av.
Plocka in eller ut diskmaskinen.
Byter blöja.
Åka till affären och handla dagens inköp.
Värmer mat till lillan hon ska äta.
Försöker natta henne i sängen.
Hinner ta en kopp kaffe och en ciggis.
Börja på dagens middag.
Hinner kanske äta innan lillan vaknar annars blir de att hon sitter med.
Byter blöja.
Ciggis.
Mys med pappa / sambo.
Sen lek och mys och lite lek till med leksaker.
Sen blir det mys med alla djur.
Gör mat till lillan.
Byter blöja.
Försöker natta henne.
Sen blir det lite slapp i soffan , en powernap.
Lillan vaknar.
Byter blöja.
Ciggis och kaffe.
Sen blir det lite fruktpureé till lillan.
Sen blir det antagligen ett bad och massa mys.
Sen är det mat , sång och nattning.
Och nu är kl ungeför 21.00.

GODNATT!

Sen är det tid för mamma och pappa.
Jaa , typ så ser min vardag ut med lillan , ibland åker man ju iväg
till folk och ibland gör man annat , men i stort sätt så ser den ut så :)

                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, precis. Nej jag vågar inte. Då väntar jag hellre tills ungen behagar komma ut. Man har ju läst om folk som spricker som faan och sånt. Nej, det är inte värt o testa. Finns säkert dom som fått positiva upplevelser av det men lika många eller fler som fått negativa. Så, neeej tack :D hehe.



Vad hittar du på idag då?? =)

2010-08-17 @ 13:34:30
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0