Mamma / Mormor på besök ...

... Idag för att passa lillhjärtat.




Mamma Ida hänger inte med riktigt i svängarna men så ska
det nog vara att vara småbarns förälder. Så jag bad min
mamma att komma förbi en runda idag och passa Lillfisan min så jag
kan få städa av här ordentligt och känna att det verkligen är rent.
Och sen helt plötsligt har det kommit upp mer på min lista.

→Dammsuga.
Svabba golven.
Toalett.
Köket.
Sovrummet.

Ränsa Lillans gaderob.
Ränsa min Gaderob.

Framkalla kort på Lillfisan.
Kolla vad hon behöver i klädväg.
Ut till huset och kolla läget.
Se om vi kan hitta svamp.

Jaa , det är väl de som står på schemat idag. Så det är ju en ganska fullspäckad
dag och jag får säga de själv , men de ska vi nog hinna med minsann.
Men sen är det ju gjort och sen kan man njuta extra mycket.


Neee heee , nu vaknade lillan efter sin lilla powernap på 20 min :)
Så nu är det dax för lite gröt och äppelmos.

   SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0