lillfisan va lite gnällig ikväll ...

... Hon är 4 månader och 2 dagar.



Och vet ni vad jag hittar efter att hon suttade sönder mitt finger.
JO en liten , liten bissing som är påväg upp. Naw
Inte konstigt att hon varit lite knällig och ledsen idag.
det känns nog lite grann nu när det ska upp och upptäcka världen.

Så hon fick lite alvedon nu men hade ingen feber. Tack godegud.
Hon sover så gott nu i sin säng och jag hoppas verkligen att hon
sover gott hela natten så den inte besvära allt för mycket.
Men det återstår och se. Men hoppas av hela mitt hjärta.

Nu ska faktiskt vi med inta sängen , för nu börja man bli lite sleten.
Har plockat undan nu ikväll , skönt att slippa det imorgon.
Så nu kan man lägga sig med gott samvete.
En cigg och en kopp kaffe såhär innan läggdags blir nog inte fel.
Så tackar för oss ikväll så skrivs det mer imorgon.

NattiNatti.



Där är Lillans första tand , som är påvåg. Fin bild :) hehe.
                         
                                                                           SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0