lillfisan är lika glad för de ...

... Och peppa , peppa ta i trä.



Jag trodde helt ärligt och jag ska inte ljuga att när lillan skulle
få sin / sina första tand / tänder trodde jag att de skulle bli
jätte jobbigt här hemma att hon skulle få feber ha ont och massa.

Men har INTE " peppa peppa " hafr feber ännu och det är snart 1 vecka
sedan lill tanden tittade upp i munnen på henne.
OCH jag hoppas av hela mitt hjärta att hon inte lider av de senare heller.

Något jag tror hon gillar som jag gjort till henne nu den senaste tiden
är att vi fick av hennes morbror och flicvän en bit ring för mini 0-6 mån
tror jag de va la den i frysen och GUD så poppis de är.
Skönt nr det svalka så gott så.

Och lillan har NU lärt sig att fisa med munnen , ja herregud va DUKTIG hon är.



Mammas egna lilla charmtroll. Så stolt så ♥

                                                                                  SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Åh, gud va skönt att hon inte har bekymmer med den. Henning va supergring när hans skulle upp. Men om hon skulle få ont av nästa så finns det en salva/gel som heter Afta med, på apoteken. Det står på den att den får användas av spädbarn såväl som vuxna, och den är lite lätt bedövande. (använd egentligen om man har sår/blåsor i munnen.) Så smörjer man på den där bissingen är påväg upp så lindrar de jättemycket! har funkat kanones på Henning! ;)

2010-08-18 @ 07:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0