Jaha , nu vet jag va som händer ...

... Med mig tills Januari 2011.



Det blir inte som jag tänkt mig precis , men är glad över
mitt beslut faktiskt , känns bra och ser fram emot mer tid med lillan.

Som ni vet eller vissa så pluggade jag på Jämshög innan jag blev gravid.
Så jag slutade läsa i Mars efter en kurs jag klarat.
Sen skulle jag komma tillbaka nu i Augusti igen , men jag käner att jag
inte hinner riktigt med skolan just nu. Lillan tar mycket av min tid just nu
i och med hon är ganska liten ännu.

Sambon ska börja med körkortet nu med och sen flytten på det.
Så jag känner att det kommer bli en jobbig tid om jag skulle
börjat läsa nu också , så ringde och pratade med dom så jag fick börja
läsa , ta upp mina studier igen i Januari 2011. Känns underbart.

Men nu återstå de trissta , FÖRSÄKRINGSKASSAN. Usch , fy och blä.
Ska ner dit idag ocg prata med dom öga mot öga.
Så allt förhoppningsvis flyter på som vanligt utan uppehåll.
Så skriver sen hur det har gått.
Nu blir det att ringa lite fler samtal , sen göra sig iordning , plocka undan
och bege sig ner till stan för dagen ärenden.

                                                           SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack!:) ha en bra dag du också!

2010-08-09 @ 10:59:32
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Sophy - Blivande mamma till en liten Ozzy.

svar: jadå, maten blev godkänd =)

2010-08-09 @ 11:39:15
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0