jaha ja , nu da? ...

... Vet inte vad jag ska hitta på ?



Lillan hon sover som en stock fortfarande i VÅR säng.
Så den är nog godkänd av henne med :)

Har duschat , plockat undan och tvättat lite maskiner.
Sambon drog bort till affären och skulle köpa kol till grillen
vi ska grilla revben idag , mmm mumma gott gott.

Så nu sitter jag här och dofta gott och myser med pyret lite.


AAAAA. Vet ni vad jag har fått reda på nu då ? såhär hastigt.
I Ljusaryd finns det en herrgård som är svår och hitta och ligger
på väg 12 stog de och va tror ni de gör där , jo SPÖKAR.
Folk har varit där och besökt stället för att de nu är så hemsökt som de
är. Folk har fått massa bilder på en kvinna i ett föster som är
ett skelett med en sjal på sig och en man .

Sen om man nu hittar dit så kan man höra barnskrik i brunnen , aaa.
Och en likbil kan köra rätt igenom din bil.
Har man en ganska ny bil och kör dit så startar den inte eller blir de
något fel på den. SHIT !

Jaa , men men bara dom inte stör mig e jag glad :)
Sök på google.se och skriv Ljusaryd så kan ni läsa massor om de.
Ganska häftigt faktiskt.

KAFFE & CIGGIS nu vänner.


Hoppas det e snälla spöken som bor där :P
                                                                        SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hoppas det går över snart. Jo då stressen är där den ska nu, skolan började ju i veckan. Men du detta spökhuset har jag också hört talas om, jag vil åka dit men det ville inte dom andra.. undra varför..jag kan dock tycka att sånt här är spännande =) hur är det med dig annars då?

2010-08-18 @ 18:46:19
URL: http://magnesjo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha och Dennis som är helt livrädd för spöken ;) iaf för dom som bor här :P

2010-08-18 @ 19:43:45
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0