jaha , huvudet dunkar lite idag ...

... Men är mycket bättre. Piggare om inget annat.



Lillan sov jättegott inatt vaknade först vid 6 tiden imorse,
lite mat och mys i sängen till 7 så somnade både hon och jag
om så gott så tätt intill varandra. MysPys ♥

Nu somnade hon igen för en stund sen , så hoppas hon sover
ett litet tag i alla fall. Så hon är pigg och gla idag.
Vi ska träffa S&M och mysa med kaffe och prat.

Mamma har hunnir ganska mycket nu på morgonen minsann.
Sambon han åkte iväg till Danmark :/ , så nu är man själv med
unge och hund. Men det ska nog gå bra. Dom är ju så snälla.

Men har hunnit städa av toan , köket , Tv rummet så nu ska jag
bara dammsuga av och svabba till golven lite snabbt innan
vi ska åka iväg och pimpla kaffe :)

Hoppas bara att Sambon min håller va han lovar idag och kommer
hem till mig ikväll , det är allt jag ber om faktiskt.
Tycker inte om att vara själv i denna lägenheten på kvällen / natten
och det vet han mycket väl om , så hoppas , hoppas.
Nee en liten cigg på detta innan Lillan vaknar och ska mysa :)

                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0