jaha , där fick mamma ..

... Tänkte nog lillan idag.



Lillan vaknade vid 6 idag på morgonen , la ju henne vid 8 tiden
igår så hon har ju sovit bra tycker jag.
Jaha , pigg som en skinande sol ville hon stiga upp kl 6 idag ,
men jag la henne i vår säng för och se om hon skulle somna om.

Men ikke de inte , så hej morgon halv 7 fick jag stiga upp.
Jaja , bryggde kaffe tog en cigg och matade lillan lite.
Jaha vid 7 somnade hon igen , och de va bara att lägga henne i sängen
igen så nu sitter jag här och kan inte somna om .
Så idag blev det minsann ingen sovmorgon inte.

Men gud va underbart de e att vara Mamma ♥

 

                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Haha, sådär gör Henning också ibland. Alltid när man bryggt kaffet och sitter och precis har börjat piggna till! Man tror nästan de gör de för o jäklas ibland ;) de små älsklingarn!

2010-08-27 @ 08:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0