Jag glömde visst att skriva igår ....

... men jag va helt slut och trött.




 

Igår va vi på loppmarknaden i Vilshult , mycket folk och fin väder.
Jag fundade en ljusstake så nu har jag 2 st , ska bara måla
dom vita sen är jag dunder nöjd minsann.

Sen åkte vi till S&F och tittade lite på deras nya lägenhet , finfin.
Sen när vi kom hen så startade vi grillen och åt. Mmm gottegott.
Sen somnade jag och lillan 3 timmar , sambon / pappan väckte oss
vid halv 9 , jaha vadå hela kvällen bara försvann :) men gott !



Lillan.
Har sovit jättebra inatt med vaknade udda tide , 4-5-6 vaknade hon
så hon sov högst en halvtimme åt gången. Men sov sen från 6
till 9 så det va gotte. Nu sover hon igen så gott så.

Mamma.
Har skalat potatis och morötter för att göra lillans pureér idag.
så snart har det kokats färdigt sen är det bara att mixa och frysa in.
Har även tvättat en maskin som snart ska hängas upp sen väntas en
till och min gose filt måste jag med läsa och tvätte.

Lillan hon kissade ner den igår , tackar vi för.
Med ett sånt smile på läpparna precis som de va mening :)
Så den med ska tvättas , sen byta i sängarna.

Försöka hinna till Jysk för att kolla in vår säng vi tittat in.
Hoppas den blir bra.

Igår åkte vi till EM i olofstöm och FYNDADE ett matbord för 3000 ,-
det va med 6 st stolar precis som vi ville och ett vitt hörnskåp.
Mat bordet va med i vitt med bruna skitsnygga stolar.
Så det hämtar vi på tisdag , jippi. Så nu har jag kommit fram till att
i matsals rummet får det bli vitt och brunt :)

¨
Nee , underbara ni nu ska jag ut och mixa lite.
                                                                                                 SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0