ja ber om ursäkt ...

... Allt har varit stressigt idag.




Därför jag inte kunnat skriva på hela , hela dagen
förräns nu när allt är lite lungt och stilla.

Lillan sov jättegott inatt och vakndade bara en gång för sin
lilla babbe lappe , sen somnade hon om till 8 , mat på de och sov till 9.
Sen va det bara att stiga upp och göra dagen.

Hon va vaken och pigg tills halv 12 sen somnade hon tills halv 1.
Sen va hon piggelin och igen och full fart fram.

Sen hände de tragiska med vår lilla kise skräcken , han har fått
ett jätte och då menar jag jättesår på hals / armhålan typ , jaa usch.
Så vi fick åka in till veterinären och vara där  så nu är det rengjort
han har fårr smärtstillande och han va sövd som tur va.

Usch jag tucker så synd om honom han är en ute katt och älska vara ute
nu ska han ara inne en hel vecka , han kommer gå under när han piggnat till
och så . Men men de e ju bara att tvinga honom.

                        

Jaa , han däckade efter maten med tratten i högsta hugg. Fast de e ju
på grund av han fick sövas innan  , vill inte ta på hans sår vilket
ser helr föräckligut ut , så de håller vi för oss själva.

Nee sen när lillan kommer så slänger jag upp lite nya bilder som jag
tagit på henne idag . Såå hörs senare.

                                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0