Imorgon kommer bli en spännande ...

... dag med nya möjligheter.



Imorgon vid middag kommer någon som ska kolla på vår
lägenhet , vilket ska bli jätte roligt och enligt henne så verkade
lägenheten vara bra både för henne och sona barn.

Så ska skriva ett inlägg vad hon tyckte imorgon. Ska bli så
himla spännande , hoppas att hon tar den och att vi kan komma
på en bra deal om in flyttning och utflyttning.
Kanske man kan komma in i huset lite fortare än planerat.
HOPPAS , HOPPAS , HOPPAS.
Men som sagt det återstår och se.

                                                                                            SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hej Ida. Jag menar inte o lägga mig i nu men..

Danonino innehåller faktiskt en massa socker. Jag vet att reklamen säger bara naturliga tillsatser, och visst är det så. Men det är ju väldigt mycket socker för en 4månads. Dessutom står det faktiskt på paketen att det ska ges från 1år. Alltså jag är inte petig med om om man ger lite tidigare än så. Men 8 månader tidigare ön tillverkaren rekommenderar känns kanske lite väl tidigt eller vad tycker du?

Jag tycker du borde ge henne lite naturell yoghurt med fruktpuré iblandat istället! Det är MYCKET nyttigare o du vet precis vad hon får i sig ;) Henning äääälskar aprikos.. Och de har en hel korg för 10 kr på Ica kvantum denna veckan! Köp en korg, mosa aprikosen i naturell yoghurt ( eller någon annan av hennes favoritfrukter) Så är det mycket bättre för henne! ;) banan och yoggi kanske? Snäckan din verkar visst gilla banan! :D Henning också, men han blir så jäkla förstoppad av det! Mindre kul! :P

2010-08-10 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0