idag känner jag mig väldigt rastlös ...

... Vet inte vad jag ska hitta på ?

Lillan har sovit dunder inatt , vaknade till vid 2 och ville ha nappen
sen somnade hon om igen , vaknade vid 6 lite mat och nappen
på det så sov vi till 8 igen. Sen började hon med sitt nya ljud i sängen.
Så det va ju bara att stiga upp och se pigg och gla ut.

Åt inte mycket gröt till frukost så det fick bli flaskan och då åt hon
sen har vi busat och lekt och nu sover hon igen.

Mamma Ida är sjukt rastlös , vet inte va jag ska göra förnågot.
Kanske ska jag hänga upp den nytvättade tvätten , men de orka / vill
jag inte men men de e ju ett måste.
Men först ska jag ta en kopp nybryggt kaffe och en cigg och njuta av solen
en stund medans man kan och hinner.

 

                                                                             SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0