Ida Therésia Elisabeth ...

... säger nu PHUUU .

Allt är nu klart med lillans dop och allt gick superbra verkligen.
Det flöt på som bara den och JAG är super nöjd med dagen.
Det regnade inte när lillan skulle döpas , men när tårtorna
skulle dukas fram så bara öppnades himmlen och det öste
som bara den ner , men de va lyckat ändå.

Så nu är min lillfisa döpt och de va jättefint verkligen.
Hon va så trött så hon somnade efter hon fått vatten på huvudet
med gud så söt hon va , orkar inte lägga upp bilder ikväll
utan dom kommer imorgon .

För nu väntar minsann sängen och en film så sover man nog gott
sen , lillan hon har redan däckat.
Massa FINA presenter fick hon med och Lillan ör med nöjd.

JAG SKULLE VILJA TACKA MIN MAMMA OCH PAPPA FÖR ALLT.
DOM ÄR DE BÄSTA FÖRÄLDRARNA PÅ DENNA JORD TACK ! ♥

                                                                               SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja det har vi gjort! Och enligt barnmorskan är min bebis varken för liten eller för stor så den myten har vi också spräckt båda två, Lova var ju inte liten direkt =)



Ha en fin dag! <3

2010-08-23 @ 10:58:24
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0