hemmagjord isglass ..

... Till lillan blir det nu minsann.




Ska jag sätta fart med imorgon på kvällen tänkte jag.
Har läst runt lite på olika sajter om glass till små
när dom får sina första tänder , så tänkte jag skulle prova de.

Lillan älskar glass , så hoppas detta blir lyckat.
Istället för att ge alvedon som inte är jättebra men funkar.
Likadant salvan man dra på innan tanden ska upp som är lite bedövat.
Så ska mamma Ida fixa lite isglass.

Har ju en juicepress här hemma som ska få jobba lite nu.
Så imorgonkväll blir det att handla in gosaker minsann.

 sånnahär tänkte jag använda mig av om jag hittar
några , annars kör jag nog med vanliga isformar , funkar nog lika bra.



Lillan min är nu nattad har sovit i 1 timme nu ungeför och tittade
precis till henne , hon sussar så gott så.
Har en ny vagn till henne som hon verkligen älskar och det tackar
vi mormor&morfar för och såklart Sandra lillebrors flicka.
Hon älska den totalt , helt underbart att se henne sitta i den.

Kan titta på allt och de e ju det hon vill. Hon är så nöjd så.
Blev två långa rundor idag och de e ju aldrig fel :)

                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såna formar har jag, köpte dom på IKEA för typ 10 spänn :P



ja visst var jackan snygg! Och 129 spänn?? BILLIGT! :D Jag gillar Ellos!

2010-08-18 @ 22:48:16
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0