har banne mig inte haft tiden ...

... Till att skriva idag , fullspäckad dag.



S & Lilleman har varit här sedan imorse på kaffe och massa mys.
Följde med ner till sjukan för att hälsa på min barnmorska jag hade
när jag väntade lillan , och S hade nämligen samma.

Och gud va mysigt och härligt de va att träffa henne igen , finns verkligen
inget bättre barnmorska än hon. Alltid så glad och positiv.
MEN hon skulle sluta här i Karlshamn och flytta till Karlskrona , Bahh
vad trisst tänk om man får fler bebbar. :)

Jaa sen nu ikväll har jag och lillan tagit en dusch och myst så hon somnade
bums minsann , och imorgon blir det BVC och sen hem och göra isglass till
lillfisan för hon har nämligen en tand till påge upp.
Och hon älskar glass så detta blir toppen för henne.

Nu blir det Tv mys en stund sen ropar nog sängen tror jag.
Men slänger in något senare :)

                                                                         SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0