godmorgon underbara fredag ...

... Nu är det slut på veckan , dax för fredagsmys.




Lillan har sovit jättebra inatt vaknade första gången vid
6 tiden imorse , mat och nappen sen sov hon till 8.
Så nu är det full rulle med den lilla och Tvn.
Barnprogrammet är på och lillan pratar och skrattar åt programmet.

Mamma och pappa ska idag lämna lillan till mormor och morfar och morbror
ända tills imorgon , jisses hur ska jag klara mig utan min lilla fis.
En hel dag , en hel natt och sen en liten stund imorgon.

Jag kommer dö av längtan , men visst det behövs nog för mamma
och pappa ska ut och äta ikväll och pyssla om oss själva lite.
Kan behövas de med fast de gör ont i mig att lämna lillfisan.
Men vet att hon är i goda händer och att hon har det super.

Så nu blir det massa mys med lillfisan och lite kaffe så man piggna till.

                                                                                      SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Det brukar gå bättre än man väntat sig,hoppas ni får det trevligt med god mat å allt/kram på er

2010-08-06 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0