godmorgon underbara dag ...

... Jaha och så va det måndag igen.




Lillan sov dunder inatt vaknade första gången vid 5 tiden
nappen in och sov till 6 , lite mat och pigg som bara den
somnade hon vid 7 tiden och vaknade halv 9.

Lite sov morgon fick man minsann ändå idag , skönt skönt.
Nu har lillan ätit och busat så nu sover hon igen . Trötter .
Det får faktiskt bli hennes nya smeknamn :)

Igår när jag va och handlade så köpte jag äppeljuice till lillan som
hon skulle prova , skulle vara roligt så vi får användning för vår
juice press , men när jag hällt de i nappflaskan och hon fick i
sig lite äppeljuice så fick hon den här minen.

                             



Jag vet inte va ni tycker , men jag tror inte att hon tyckte om det riktigt
faktiskt , va kanske lite surt , men smakade och de va inte så surt.
Så det ska jag inte köpa fler gånger i alla fall. Få ta och prova ågon annan.

Nu blir det kaffe och ciggis.                                                              SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, de e nästan värt att dricka lite surt för att få sånna underbara bilder=P

Svar: ja de e bara å komma in, Men vänta tills några veckor för de e så tomt i butiken just nu, allt e påväg in nu:) sen så kommer de finnas massa att titta på:)

2010-08-16 @ 17:33:28
URL: http://storyofsassa.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Ja lova ser då inte för glad ut,ny smak kanske? Då kan man grina illa,bättre lycka nästa gång kram på er alla

2010-08-16 @ 18:39:22
Postat av: Sandra

Hon ser ut som sin far, haha :D

2010-08-17 @ 10:49:01
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0