godmorgon och hej och hå ....

... Idag känns de som de kommer bli en bra dag.


Lillan har sovit jättebra inatt , somnade vid lite över 9 igår kväll
och vaknade första gången vid 4 sådär , nappen in sen sov vi
till 7 tiden. Och mat och mys i mammas och pappas säng så
sov vi till lite över 9 , JAG klagar inte .

Åt en hel potion gröt till frukost och lite god dricka på de.
Massa bus och titt på barnprogram så sover vi nu igen.
Så trött de e hon. Roligt och se hur länge hon sover :)

Mamma Ida ska idag städa ordentligt det är ett MÅSTE , för hon som
skulle komma och titta på lägenheten idag är väldigt känslig mot hundar
attans tänkte jag , men men hoppas de funkar och hon kan titta på den
i alla fall. Sen står tvätten på schemat med idag , BLÄ.

Vill bara slänga in KRYA PÅ ER till lillebror hans flickvän och pappa som
ligger hemma med maginfluensa och toan är deras bästa vän . ♥

Neee , nu får jag sätta fart att plocka undan och dona lite nu medans lillan
sover igen , sen blir det dammsugning och svabbning.
Sååå ja vi hörs senare gott folk.


                                                           SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej ida:) De va falskt alarm på mig:P ja har inte fått det enu, men känns konstigt i magen, men de e nog bara för man e orolig att man ska få det, nu när ulf och philip fått det. och man varit nära dom hela helgen:P men trode nästan ja fått de inatt vaknade av att ja mådde lite illa.. Å tänke NEEEEEEEEj:P haha ,men ja klararde mig,:)

2010-08-11 @ 15:54:02
URL: http://storyofsassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0