godmorgon denna måndag ...

... Och vad ska man göra idag ?

Lillan har sovit dunderbra inatt , vaknade vid halv 6 tiden
första gången stoppade in nappen sen sov hon till 8.
Lite mat sen sov hon nu till 9 , så underbart.

Jag hade jättesvårt för att somna inatt , denna dumma , dumma rygg.
Har så ont men somnade väl vid 2 tiden ungefär efter jag typ
vredigt mig trött , men när jag väl somnat sov jag gott.

Och denna lilla lilla katt . Har typ vällt ner allt med tratten inatt.
Krukor , gått in i dörrar och mjuat . Han är ju en utekatt i vanliga
fall så shit detta kommer bli en jobbig vecka.
Ska i alla fall åka till apoteket idag och hämta ut hans smärtlindrande
och köpa saker vi kan tvätta såret med själva.
Det e väl de som står på schemat idag + lite städning.

Nu blir det banangröt till frukost för lillan och sen massa myspys.



                                                                 SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? :)

2010-08-09 @ 10:31:20
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Cissi

Okok härligt, jo det är super här också! nyss vaknat och allt :D

2010-08-09 @ 10:54:22
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0