godmorgon blåa himlen...

.. Och solen skiner.



Lillan har sovit gott inatt , tittade på henne när jag skulle
lägga mig igårkväll och hon sover med munnen öppen.
Det måste ju vara ett tecken på att hon sover gott och djupt.

Hon vaknade 3-4 första gången med lite mat och mys så sov vi till
halv 8 sen va de bara dax att stiga upp , sätta henne i babysittern
och sätta på barnprogrammet. Där kan hon sitta 30 min iallafall.
Skönt för då hinner man sätta på kaffe och olpcka undan lite.

Jaha dagen den erbjuder STOR handling idag med mamma.
Ska handla in allt till dopet som är på söndag.
Så de blir väl en heldag i affären skulle jag tro.

Sen tror jag vi skulle till S&F&M och göra hemmagjord pizza
och mysa resten av kvällen tillsammans med våra barn.

NU kaffe och cigg :)
                                                                   SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0