frukosten är nere ...

... Och lillan sover igen.



Det va verkligen gott med frukost idag kände jag.
Köpte ett gott bröd igår när vi va och handlade så de satt fint såhär
på morgon kanten. Och vilket underbart väder det är idag.
HALLÅ ?! känns nästan som sommar igen , så fort man går ut och sätter sig
så svettas man ju och man känner verkligen hur solen bränner.

Men de e ju skönt de , nu när vi snart börja trava in i September , hallå
September vart har tiden tagit vägen. Det är ju inte klokt.
Känns som om man inte har hunnit med något alls under dessa månaderna.
Men men , jag tar dagen som den kommer och de är väl skönt de.

Nu blir det lite slapp i soffan i och med lillan hon somnade igen , är ganska trött
faktiskt så det känner jag att jag behöver. Vad dagen den erbjuder sen återstå och
se . Vad ska ni hitta på idag ?

  SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0