familjen är nu hel igen ...

... Men 1 fel finnes :)


Nu har jag varit och hämtat sambon i Vekerum.
Men blev 1 person till hem efter turen , jaja.
Dom sitter och spelar spel inne i Lillans rum just nu.

Jag har precis gett lillan lite banangröt och det gillar hon jättemycket.
Så nu får hon det 3 ggr om dagen ungefär.
La henne i sängen så hon somnade så sött så efter sång och mat.
Undrar bara hur länge hon sover , återstår och se.

Sen blir det en dusch för henne , så man får bort all gröt på henne.
För när hon äter ta hon nämligen skeden själv och bara kasta gröt om
sig , men de får hon så gärna så lillfisan.

För föräldrarna blir det nu en räksallad som jag ska slänga ihop
tänkte jag och det e ju aldrig fel en lördagskväll.
Så jag skriver mer lite senare gott folk.


Denna gröten är det hon får , och den gillar hon kan jag lova.
Imorgon blir det att göra egen gröt och testa och se om hon gillar den.
det blir både billigare och så vet man vad hon får i sig :D

                                                                                      SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0