ett tidsfördriv ...

... denna sega kväll.



Alkohol: Kan hända lite då och då.
Allergi: Ganska känslig mot mygg och geting.
Armhävningar: Aldrig , hehe.
Blyg: Nee , tror inte det i alla fall.
Beroende av: ciggisar, min dotter, sambo och djur.
Betyg: Nöjd.
Blir glad av att: Få ett smile på morgonen av lillan.
Bor: Karlshamn , snart Ljysaryd.
Dagbok: Räknas bloggen ?
Drömmar: Att leva ett lyckligt liv med familj och vänner.
Dåliga sidor: Kan vara för snäll ibland.
Ekonomi: Klara oss.
Familj: 1 underbar dotter en sambo , katt och hund.
Favoritdryck: Coca cola.
Festar: Inte ofta , men ibland händer de.
Flytta: om 2 mån till ett hus ute på landet.
Fobi: Småkryp , ormar och SPINDLAR:
Foto: Intresserad.
Född: I Januari i Karlskrona.
Gillar: Min familj + djur. Och alla nära och kära.
Graviditet: Var en underbar tid , fick en underbar dotter för 4 mån sen.
Gråter: Ibland händer de.
Gör dagligen: Myser och pussa på dottern.
Hatar: Människor som tror dom är bättre än alla andra-
Hypokondriker: Neee.
Imponeras av: Mamma .
Intressen: Umgås med familj och vänner.
Jobb: Mammaledig sen väntas studier.
Kaffe: ÄLSKAR JAG !
Kamera: En Sony med 8,1 mgp.
Kläder: Det JAG trivs i.
Kompisar: Finns det gott om.
Länder: Spanien , Danmark , Polen.
Längd: 165
Mobil: Samsung.
Motto: Ta vara på nuet.
Musik: Allt i allo.
Musikalisk: Absolut inte någonstans.
Märkeskläder: Onödiga pengar.
Naglar: Är en bitare , så fixa mina helst själv.
Politik: BLÄÄ !
Rakning: ???
Rädslor: Att mista någon man älskar enormt mycket.
Saknar: Sandra K
Samlar:
På ingenting.
Sjukdomar: Nehepp , frisk som en nörkärna.
Ska göras: Sortera , packa ner , sälja och flytta.
Smeknamn: Jaa , kommer inte på något nu.
Sol: Älskar jag .
Sover: Tillräkligt
Talang: Ingen alls.
Telefonbok: Finns men inget jag delar med mig av.
Tränar fysiskt: Bär på den lilla dagligen upp och ner. Promenader med vovven.
Tränar psykiskt: -------
Utbildning: Grund och Gymnasie + Folkhögskola.
Vikt: 10 kg - i alla fall efter graviditeten.
Äcklas av: Elaka männikor.
Äter: De mesta.
Önskar: Att alla kommer leva ett bra liv.


Kopiera gärna å lägg upp i er blogg fast med era svar.
Nu tackar jag för mig ikväll , för nu väntas sängen för min del.
Blir säkert en film som man somnar ifrån som vanligt.

                                                                            SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0