en ny dag med massa sol ...

... Solen skiner nu iallafall :)




Lillan har sovit bra men vaknade halv 12 inatt och va vaken till
lite över 12 , jag va så trött så. Men la henne i vår säng
så blev hon tröttare och tröttare , la henne sen i sin egen.
Sov till 6 , mat och blöja på de sen sov hon till halv 9.

Så nu sussar hon igen , efter bus och mysebys.

Jaha , snart ska vi få besök av min moster som kommer och
hämta de stickade som jag nämde igår , så snart får
jag nog ett telefonsamtal :)

Sen blir det att åka ut till huset och hjälpa till lite smått.
Sen har jag inte en aning va vi ska hitta på , återstår och se
helt änkelt , men nu blir de kaffe och ciggis :)

                                                                       SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0