det blev 2 istället för 1 ...

... Jaa , ni vet ju va jag prata om ni som läst.




Jag och sambon snaskade precis i oss glass såhär på kvällningen.
Så gick det med dom nyttiga veckorna , attans.
Men ibland får man unna sig de där lilla extra .

Nu tänker jag faktiskt avsluta för ikväll tänkte jag, är ju en
dag imorgon med och den har ju att erbjuda som de ser ut nu.
Hon kommer och kolla på lägenheten på för / efter middagen sen lite
senare på kvällen skulle mamma / mormor komma en runda ocj kela lite
med lillan och ta med sig banan lådor till oss.

Man fick ju inga på city cross , så mamma kommer istället med några.
Sen ska jag passa på att sotera ut min gaderob så jag har det gjort
nu när det e snart loppis och snart flytt.

Va precis inne på FL och kollade runt lite smått , hehe har inte varit där inne
på 1 månad typ. Men har hänvisat alla mina läsare och gäster där HIT.
För här skriver jag ju varje dag :)
Roligare att följa här än där kanske för här svara jag så gott jag kan på allt.

Men hallå Ida , slit dig nu och sluta skriva.
Tackar för mig ikväll.

  ♥ 
 Mammas lilla fisepise.

                                                                                                    SEE YAA !!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0