dagen som inte blev som den skulle ...

... Blev både bra och snopen.



försäkringskassan blev jag helt förvånad av den trevliga " gubben "
han va jätte trevlig och hjäpsam , så ska få hem blanketter
fylla i dom och skicka in igen. Alltså ska det inte vara några problem.
Men det återstår och se tycker jag. Men nu har jag pratat med dom
öga mot öga så hoppas detta bara flyter på nu som de ska.

Jahopp , medicinen är nu uthämtad till kisen vår , inte så dyr som vi
trodde den skulle vara så det är ju possitivt.
Men när vi kom hem från stan så hittade vi tratten på golvet och
INGEN katt inne , han hadr rymt ut ur fönstret , DAAA.
Så han har inte kommit in ännu , han som skulle ha medicin och bli tvättad.
Jaja , hoppas det inte bli värre i alla fall.

Blev lite till inhandlat idag , en uppblåstbar madrass . En sådan man bara
stoppar i kontakten och trycker på en knapp så vips .
Ganska bra köp pga av vi har ganska många som sover här ibland.
Så det satt fin fint , de va Netto som sålde dom. Och billigt va de.

 


Lillan fick med följa med , detta va dagens outfit på henne i rysket ute.
Hon va så nöjd och snäll så. Nu har hon sovit brevid mig 1 timme och 1
timme själv så utvilad är hon nu minsann. :)

Nee nu blir det lite mat för mamma och pappa och lillan.
Så återkommer lite senare :)

                                                                               SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0