Byakampen ...

... är nu slut för i år.



Stort grattis till Norje som vann byakampen igår.

Som ni vet så har vi i byarna startat kamper som man kämpa för sin
" by " om man säger så. Man är olika lag som tävla mot varandra.

- Sandbäck [ mitt lag ]
- Kylinge
- Värhult
- Norje
- Gränum
- Sölvesborg

Är dom lagen som finns där och tävla mot varandra och kämpar som tusan.
Igår blev det brännboll och ja jäkla va vi sprang och sprang.
Sen dom två sista lagen som gick till final tävlade i straffar.

En helt underbar kväll och verkligen tur med vädret. TACK SANDBÄCKARNA !





Idag då efter tävlingarna , hallå jag kan fan inte gå , har ont överallt.
Från topp till tå , jag håller på att tuppa av på grund av denna dumma
träningsvärk . Helt dö med andra ord.
Men det betyder ju att man har jobat bra för sitt lag.

Så idag blir det nog bara att slappa på soffan med massa mys med
sambon och min lilla sötsak. De ska bli underbart.


                                                                                  SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej Ida,tycker verkligen att både du åDennis ska vila era kroppar idag inte bra med så mycket rörelse på en gång,hihi ha det gott kramen på er

2010-08-15 @ 17:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0