borta bra men hemma bäst ...

... Brukar det heta.




Lillan är nu hemma igen och gud va mysigt att få pussa
och krama och kela med henne igen.
Jag saknade ihjäl mig efter henne inatt men somnade om igen
när jag tittade i sängen och tänkte va hon va.

Men hon hade varit jätte snäll och gullig mot mormor , morfar
och morbror och han flickvän. Och tur va väl de.

Föräldrarna hade underbart trevligt med god kinamat
och god efterrätt , men herregud va mätta vi blev.
Blev sen en film när vi kom hem, sen va det sängen som väntade
efter så mycket god mat.

Nee , lillan hon sussar i sängen igen och jag sitter här.
Men ska gå och hänga upp mattan jag tvättade idag sen slappa
lite framför Tvn ett tag och samla ny energi.

                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

det var ju kul att höra att ni haft en bra kväll,som det heter så stämmer det,borta bra men hemma bäst,tycker jag med/kram till er alla

2010-08-07 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0