Biffarna som man skulle gjort ...

... Blev tyvärr inta av idag.





Som ni vet så började sambon min jobba lite smått idag.
Så jag körde han dit vid 10 tiden imorse och körde sedan
hem för att fixa lite med mat och tvätt och sånt.

Vid 12 tiden ringde han , då hade han lunch så vi åkte
ner till Tom´s Corner här i Karlshamn och beställde oss
en varsin sallad , mm god som attan vill jag lova er.

Sen körde jag tillbaka honom för mer jobb och slit.
Jag och lillan åkte hem för att vila en stund tänkte vi.
Så vi la oss i sängen och somnade bums båda två.
2 timmar senare vaknade vi och då va kl 4.

Hängde upp tvätten och fixade till färsen med lök , vitlök , morot
och massa goda kryddor , men som sagt hann vi inte göra de idag
för sambon slutade jobba vid halv 9 ikväll , phu vad han har jobbat
och sletigt idag. Verkligen värd en stor guldmedalj.
Så det fick faktiskt bli en sallad till idag , nu väntar vi bara på att gå
och lägga oss i den nybäddade sängen.

Lillfisan sover nu sen ungefär en halvtimme tillbaka. Sussar så sött.
Så jag ska tackar för mig ikväll. ♥


                                                                                              SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0